اگر شما بی آرامی برای بازاریابی محتوا و برندینگ با هدف جذب مخاطبان و تکثیر بیع هوشیار عرصه دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی شده اید، لازم است همواره بوسیله روز باشید و از جدیدترین تکنیک ها استعمال کنید.
وب سایت ویرلن آخرین اطلاع دادن و جدیدترین مقالات آموزشی تخصصی داخل زمینه ی سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ را منتشر می کند، تا شما با استفاده از دانش و مهارت روز گیتی بتوانید داخل پیشبرد اهداف بازاریابی و برندینگ عملکرد بهتری داشته باشید و بوسیله برتری های لازم برای پیشی دریافت از رقبا دست پیدا کنید.
در این بخش، تلخیص ی ۳ مقاله آموزشی جذاب در بنیاد سوشال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ که در سایت virlan.com منتشر شده است را آورده ایم و از شما احضار می کنیم برای تجسس محتوای کامل مقالات از طریق هایپرلینک های داخل مطلب بوسیله این وب سایت شریف مراجعه کنید:شبکه اجتماعی تیک تاک بوسیله پلتفرمی رادیکال بخاطر بازاریابی تحول شده است
این روزها شبکه مدنی تیک تاک (TikTok) محبوبیت بسیاری میان دیجیتال مارکترها پیدا کرده است و اینفلئونسرها همچنین می توانند درآمد خوبی از تبلیغات داشته باشند.
شاید تبلیغات در شبکه مدنی پریدن تاک به پیمانه ی پلتفرم های دیگر پررنگ نباشد، اما بسیاری آن را یکی از پیشتازان جدید در این عرصه می دانند. بازاریاب های باهوش نیز با مصرف از پتانسیل اینفلوئنسرهای محبوب TikTok، در حال تبلیغ موسیقی و برندهای متنوع هستند.
لیان بیلی (Leanne Bailey)، یکی از همین افراد است که با رسیدن عقب کننده های او به ۱ میلیون نفر، تبلیغات را قبول کرده است. بیلی thebaileybakery@ را مدیریت می کند؛ کانالی با موضوع آشپزی که به دنبال کسب وکار اصلی او در ولایت کنتاکی شکل محزون است. وی تو گفت وگو با BuzzFeed News گفت:یک نفر به من گفت که فقط یک اکانت [در این شبکه اجتماعی] بسازم و من هم کاملا ناگهانی این کار را اجرا دادم. این کار واقعا زننده ایفا شد.
بیلی حالا با بیش از ۴ میلیون طرفدار، هفته ای یک مرتبه ویدیویی تبلیغاتی را به وجه اشتراک مجله می گذارد. اگرچه او به جزئیات قراردادش رمز نکرد، اما می گوید یکی از برندهای موسیقی برای استعمال از آهنگی ویژه بوسیله او پول می پردازد و تاکنون با ده ها ویدیویی که منتشر کرده، «درآمد جانبی دهش» را کسب کرده است.
این کار مشابه یک سرگرمی است که پول می پردازد و واقعا حزن جالب است.اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام از قانون فروشگاه آمازون!
آیا بوسیله دنبال کسب درآمد از سر اینفلوئنسر مارکتینگ هستید؟ اگر جواب شما مثبت است پس باید بدانید که کمال مطلوب اتیه آمازون در دیجیتال مارکتینگ، گسترش اینفلوئنسر مارکتینگ از طریق این پلتفرم است!
برنامه اینفلوئنسر مارکتینگ آمازون در سال۲۰۱۷رونمایی شد
این برنامه، راهی برای تصرف درآمد اینفلوئنسرها درون آمازون از ضابطه معرفی کردن محصولات خود در شبکه های مدنی است.
آمازون به اینفلوئنسرها یک URL بوسیله رخساره (amazon.com/shop/influencername) اختصاص می دهد. این لینک تو واقع بوسیله یک فروشگاه شخصی در Amazon.com منتهی می شود. از این طریق، اینفلوئنسرها می توانند کالاهایی را که داخل آمازون می فروشند یا با برند انحصاری آن ها همسویی دارد، تبلیغ کنند.
داشتن یک فروشگاه اینترنتی به اینفلوئنسرها این امکان را می دهد که مستقیماً به آمازون لینک بدهند. این امکان بوسیله ویژه داخل شبکه های اجتماعی مفید است که امکان درج لینک به صورت URL تو آن ها وجود ندارد. کارگر که اینفلوئنسرها تو اینستاگرام ادا می دهند، واردکردن لینک در کپشن پست هایشان است. اما نمی توانند معیار بازدید از طریق استوری های اینستاگرام را بررسی کنند.
اینفلوئنسرها بخاطر هر خریدی که در آمازون اجرا دهند، نفقه ی استانداردی دریافت می کنند. این مبلغ، کنار حسب جنس دشت متفاوت است.استراتژی ترکیب سوشال مارکتینگ و سئو سایت بخاطر اضافه ترافیک سایت
سوشال مارکتینگ و سئو دو مفهوم بسیار عمده هستند که با خیساندن آن ها می توان ترافیک سایت و به تبع آن، فروش محصولات یا خدمات را تکثیر عدالت. با ما همراه باشید تا ۱۵ استراتژی منحصربه بی تا دیجیتال مارکتینگ را از کلمه متخصصان معزز جهان بیان کنیم.
بسیاری از بازاریاب های قدیمی معتقدند، بهترین سازی موتور جست وجو (SEO) و بازاریابی از طریق رسانه مدنی یا سوشال مارکتینگ (social media marketing) یک مرام مشترک را با رویکردی متفاوت تعاقب می کنند. موضوع کلیدی که نباید آن را فراموش کرد، این است که مرام نهایی هر دو آن ها یکسان است: بازاریابی و برندینگ برای تکثیر فروش و توسعه کسب وکار. پیش از این موتورهای جست وجو فرمان ایند پست های شبکه های اجتماعی را آغاز کرده اند؛ این یعنی می قابلیت از اصول SEO برای بهترین کردن محتوای رسانه های مدنی غصه استعمال کرد و مفهوم سئو اینستاگرام هم از همین جریان لباس گرفته است.
داشتن استراتژی مشخص بخاطر اختلاط سئو و سوشال مارکتینگ می تواند یک کسب وکار را درون فرود امدن به کمال مطلوب بازپسین آن یاری کند. پس ازآن از آشنایی با مفهوم صدای برند و روش های افزایش تاثیرگذاری آن، حالا باز حزن سراغ ۱۵ نفر از متخصصان Forbes Agency Council رفته ایم تا با استفاده از دانش آن ها، تکنیک هایی را بیاموزیم که می توانند بوسیله برگزاری یک کمپین حرفه ای بوسیله واسطه سئو و بازاریابی درون شبکه های اجتماعی معاون بسزایی کنند.
در انتها پند می کنیم برای تجسس سایر مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو به وب سایت virlan.com مراجعه کنید.
همچنین جالب است بدانید، مقالات آموزشی بسیار نیکوکاری در تک بازاریابی و تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام و لینکدین در این وب سایت منتشر شده است.
بیشتر بخوانید:ساعتچی؛ فروشگاه اینترنتی طلا با خرید آسانجشنواره خرید پاییزه موتورسیکلت های بنللی آغاز شدبهترین غذاهای شرقی و غربی از دیدگاه الفبای سفربهترین سرمایه گذاری در نیمه دوم سال 98 از دیدگاه ایران رنتراکس تومن؛ خریدوفروش ارزهای دیجیتال راحت مرطوب از هر زمان
درباره این سایت