طی سال های اخیر، بسیاری از شریک شدن های تجاری بزرگ دنیا، مشابه اپل و گوگل نیز لوگوی خویشتن را از حالت سه بعدی به نمای اورنگ و دو اینده تغییر داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن نیز رخ داد.



نشان تجاری بی ام و با حذف اداره ی سیاه رنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW تو پیرامون خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره ی میانی به فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند وجود. با این ترفند، فضای بین دایره ی میانی و بیرونی که حروف BMW داخل آن جای دارد، شفاف باقی می ماند تا اثر جزیی تنه ی خودرو را نشان دهد. علامت تجاری جدید بی ام و، حالت کاملا برچسبی و غصه سطح قامت نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فی ساطع با سایه علنی در طبق تابش نور خواهد حیات.



 

بیشتر بخوانید:مورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با میزان مفهومی رونمایی شداولین مورد ابتلا به کرونا تو کارخانه بی ام و مونیخبی ام و بوسیله فرمول یک بازنمی گردددلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

filmtoop2020 یاد نوشت مرجع نمونه پروژه و فایل lohegostaresh بک لینک و رپورتاژآگهی ☆★ WALLPAPER - KPOP ★☆ گلبن شقایق صندوق قرض الحسنه الهادي عليه السلام عاشق آباد متن های عاشقانه و عکس نوشته