طی سال های اخیر، بسیاری از شریک شدن های تجاری بزرگ دنیا، مشابه اپل و گوگل نیز لوگوی خویشتن را از حالت سه بعدی به نمای اورنگ و دو اینده تغییر داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن نیز رخ داد.
نشان تجاری بی ام و با حذف اداره ی سیاه رنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW تو پیرامون خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره ی میانی به فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند وجود. با این ترفند، فضای بین دایره ی میانی و بیرونی که حروف BMW داخل آن جای دارد، شفاف باقی می ماند تا اثر جزیی تنه ی خودرو را نشان دهد. علامت تجاری جدید بی ام و، حالت کاملا برچسبی و غصه سطح قامت نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فی ساطع با سایه علنی در طبق تابش نور خواهد حیات.
بیشتر بخوانید:مورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با میزان مفهومی رونمایی شداولین مورد ابتلا به کرونا تو کارخانه بی ام و مونیخبی ام و بوسیله فرمول یک بازنمی گردددلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟
درباره این سایت